For at lambdasonden skal passe sikkert til bilen din, kontroller følgende før kjøp: Trenger du en reguleringssonde eller en diagnosesonde? Reguleringssonden er den som sitter på grenrøret, ev. like etter grenrøret på bilen. Diagnosesonden sitter montert på katalysatoren, ev. like etter katalysatoren. Alle biler er ikke utstyrte med en diagnosesonde, en tommelfingerregel er at biler produsert etter år 2000 har en diagnosesonde. At fra/til angitt årstall/dato som står angitt i informasjonen for lambdasonden stemmer med din bils produksjonsperiode. Dersom du er usikker, kontroller også at det angitte Bosch-/originalnummeret stemmer overens med nummeret som står på bilens nåværende lambdasonde. Ved montering bør lambdasondens kabler ikke loddes sammen med bilens kabler, men det anbefales en annen skjøtemetode. Spesifikasjoner: Anbefalt skifteintervall (km): 250000 Antall ledninger: 4 Lengde over alt (mm): 713 Originalnr.: 18213 85L00 000, 18213-85L00, 18213M68KC0, 22690 4A00A, 4700601, 85L0, 95514295 Produktet passer til disse bilmodellene: NISSAN PIXO, OPEL AGILA, SUZUKI ALTO VII, ALTO K10, SPLASH, VAUXHALL AGILA Mk II