For at lambdasonden skal passe sikkert til bilen din, kontroller følgende før kjøp: Trenger du en reguleringssonde eller en diagnosesonde? Reguleringssonden er den som sitter på grenrøret, ev. like etter grenrøret på bilen. Diagnosesonden sitter montert på katalysatoren, ev. like etter katalysatoren. Alle biler er ikke utstyrte med en diagnosesonde, en tommelfingerregel er at biler produsert etter år 2000 har en diagnosesonde. At fra/til angitt årstall/dato som står angitt i informasjonen for lambdasonden stemmer med din bils produksjonsperiode. Dersom du er usikker, kontroller også at det angitte Bosch-/originalnummeret stemmer overens med nummeret som står på bilens nåværende lambdasonde. Ved montering bør lambdasondens kabler ikke loddes sammen med bilens kabler, men det anbefales en annen skjøtemetode. Spesifikasjoner: Anbefalt skifteintervall (km): 250000 Antall ledninger: 5 Lengde over alt (mm): 600 Originalnr.: 06F 906 262 R, 06J 906 262 AA, 39210 2E200, 392102E200 Produktet passer til disse bilmodellene: AUDI A1, A3, A3 Cabriolet, A3 Sportback, TT, TT Roadster, HYUNDAI i40 I, i40 CW I, KIA CARENS IV, OPTIMA, SEAT ALTEA, ALTEA XL, EXEO, EXEO ST, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, OCTAVIA Combi II, SUPERB II, SUPERB Kombi II, YETI, VW CC B7, EOS, GOLF V, GOLF VI, GOLF Cabriolet VI, GOLF Van VI, GOLF Variant V, GOLF Variant VI, JETTA III, PASSAT ALLTRACK B7, PASSAT B6, PASSAT B6 Variant, PASSAT B7, PASSAT B7 Skåp / kombi, PASSAT B7 Variant, PASSAT CC B6, POLO V, SCIROCCO III, SCIROCCO Van